لیست آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز

لیست آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز

لیست بهترین آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. برای اطلاع از هزینه کلاس زبان ایتالیایی و نحوه ثبت نام با شماره های درج شده در جدول زیر از سایت آموزشگاه های ایران تماس حاصل فرمایید.

لیست آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز
کلاس زبان ایتالیایی در شیراز

لیست آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه آدرس آموزشگاه شماره تماس
1 موسسه زبان پارسا شیراز، بلوار شهید بهشتی، حدفاصل چهارراه خلدبرین و بنفشه، نبش کوچه 7 09173162644
07132357641
2 موسسه آموزش زبان ایتالیایی گاما شیراز ، معالی آباد 07191002348
3 آموزشگاه زبان آپادانا شیراز، فرهنگ شهر 07136300005
4 موسسه زبان فردا شیراز، بلوار دانشجو، بین کوچه 3 و 5 07136268664
5 آموزشگاه زبان بهار شیراز، خیابان قصردشت، بین کوچه 76 و 78 07136272373

هزینه کلاس زبان ایتالیایی در شیراز چقدر است؟

شهریه دوره زبان ایتالیایی بستگی به نوع دوره، سطح شما، استاد زبان و نحوه برگزاری کلاس و .. خواهد داشت. برای اطلاع دقیق از هزینه دوره های خصوصی و عمومی و همچنین نحوه ثبت نام در کلاسها، با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

آموزش زبان ایتالیایی از صفر

اگر زبان ایتالیایی بلد نیستید و می‌خواهید آموزش زبان ایتالیایی را از صفر شروع کنید یکی از انواع دوره‌های مبتدی آموزش زبان ایتالیایی گروهی، خصوصی و یا آنلاین در برنا می‌تواند نقطه‌ی شروع فوق‌العاده‌ای برای شما باشد.

همچنین در صورتی که آموزشگاه مورد نظرتان را پیدا نکردید می توانید به لیست آموزشگاه های زبان در شیراز مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

لیست آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز
آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز

آموزش زبان ایتالیایی در سطوح بالاتر

اگر زبان ایتالیایی تا حدی بلدید و می‌خواهید برای یادگیری سطوح بالاتر اقدام کنید، یکی از دوره‌های سطوح بالاتر زبان ایتالیایی در برنا به دردتان می‌خورد. دوره‌های آموزشی زبان ایتالیایی از مبتدی تا سطح پیشرفته‌ی C1 (بر حسب CEFR) در مؤسسه برنا برگزار می‌شود.

آمادگی برای آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های ایتالیا اگر قصد ادامه تحصیل در ایتالیا را دارید لازم است در یکی از آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های ایتالیا حدنصاب لازم را کسب کنید. برای تحصیل به زبان ایتالیایی آزمون معروف به «آلفاتست» و برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی، آزمون IMAT پیش روی شماست.

مهارت‌افزایی در زبان و فرهنگ ایتالیایی دوره‌های مکالمه زبان ایتالیایی، کارگاه‌های ضمایر در زبان ایتالیایی، کارگاه‌های تحلیل فیلم به زبان ایتالیایی، کارگاه آداب زندگی در ایتالیا … اگر به چنین عناوین برنامه‌هایی علاقه‌مند هستید که بر روی یک مهارت خاص یا یک فعالیت خاص تمرکز دارند به صفحه‌ی برنامه‌های مهارت‌افزایی در زبان و فرهنگ ایتالیایی سری بزنید.

در جدول ابتدای صفحه لیست کاملی از بهترین آموزشگاه های زبان ایتالیایی در شیراز را مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.