آموزش آیلتس در شیراز | آموزشگاه تضمینی آیلتس

آموزش آیلتس در شیراز

آیلتس یک آزمون بین المللی است که مهارت‌های زبان انگلیسی افراد را در چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه ارزیابی می‌کند. این آزمون برای افرادی که قصد مهاجرت، ادامه تحصیل یا کار در کشورهای انگلیسی زبان را دارند، ضروری است.

در این مطلب از آموزشگاه های ایران، لیستی از بهترین دوره های آموزش آیلتس در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آموزشگاه ها ارائه می‌دهیم. این دوره ها توسط مدرسان مجرب و با تجربه برگزار می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا با موفقیت در آزمون آیلتس IELTS ، به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

آموزش آیلتس در شیراز
آموزش آیلتس در شیراز  IELTS

آزمون آیلتس به عنوان یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی، برای سنجش مهارت های زبانی افراد در جهت مهاجرت تحصیلی و شغلی به کشورهای انگلیسی زبان مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب بهترین آموزشگاه برگزارکننده آموزش آیلتس در شیراز می تواند نقش کلیدی در موفقیت شما در این آزمون و رسیدن به اهدافتان داشته باشد. در ادامه به معرفی بهترین دوره های آیلتس  شیراز می پردازیم.

لیست آموزشگاه های آموزش آیلتس در شیراز

ردیف نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
1 موسسه زبان پارسا شیراز، بلوار شهید بهشتی، حدفاصل چهارراه خلدبرین و بنفشه، نبش کوچه 7 09173162644
07132357641
2 آموزشگاه زبان های خارجی گفتگو شیراز، بلوار آزادی، کوچه 21 (هتل ستارگان) 07132297973
3 مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان شیراز، خیابان ستارخان، بالاتر از سه راه ولیعصر 07136261436
4 موسسه زبان آیلتس گاما شیراز، خلدبرین، روبروی درب اصلی پارک، نبش کوچه 18 07136475292
5 کانون زبان سپاس صدرا، فاز یک، خیابان مولانا، بلوار ارم 09172030416
6 آموزشگاه زبانهای خارجی سها شیراز، معالی آباد، خیابان دنا 07136385086
7 موسسه هوشمند و مدرن زبان رادین شیراز، بلوار دانشجو، نبش کوچه 7 07136267660
07136267695
8 موسسه زبان سرای مهراس شیراز، فرهنگ شهر، روبروی اداره مالیاتی 07136308156
09178125941
9 موسسه تخصصی آیتلس فرشتگان شیراز، خیابان ارم، خیابان نارون 07132295071
10 آموزشگاه زبان مدرس شیراز، بلوار مدرس، حدفاصل درب دوم پایگاه و فلکه گل سرخ 07137204556
11 آکادمی زبان دکتر نظری شیراز، معالی آباد، بین پزشکان و دوستان 09170188347
12 صدر آیلتس شیراز، میدان معلم، فرهنگ شهر، بغل پل بین کوچه 3 و 5 07136310046
13 موسسه زبان ملل شیراز، چهارراه پارامونت به سمت سینما سعدی، کوچه 5 07132302451

هزینه کلاس تضمینی آیلتس در شیراز 1402

برای کسب اطلاعات دقیق از هزینه دوره های تخصصی و تضمینی آموزش آیلتس در شیراز در سال 1402، باید ابتدا نحوه شرکت در دوره را مشخص کنید. هزینه دوره خصوصی و عمومی آیلتس متفاوت است. همچنین شهریه دوره های آنلاین و حضوری آیلتس نیز با یکدیگر متفاوت است. به طور معمول، هزینه دوره های تخصصی و تضمینی آموزش آیلتس در شیراز به صورت زیر تعیین می شود:

  • هزینه کلاس آموزش خصوصی آیلتس در شیراز حدود هر جلسه 400.000 تومان به بالا است.
  • هزینه دوره عمومی آیلتس در شیراز نیز حدود 6.000.000 تومان به بالا است.

برای کسب اطلاعات دقیق از شهریه دوره های تخصصی و تضمینی آموزش آیلتس در شیراز، می توانید با آموزشگاه های برگزار کننده دوره آیلتس در شیراز که در جدول فوق ثبت شده اند، تماس بگیرید. همچنین می توانید به صفحه اختصاصی آموزشگاه ها مراجعه کنید و از طریق چت آنلاین درج شده در صفحه آنها، اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه کلاس آیلتس در شیراز

  1. موسسه ی برگزار کننده ی کلاس آموزش آیلتس در شیراز ، شهریه ی موسسات مختلف می تواند با توجه به اعتبار، سابقه، و امکانات آنها متفاوت باشد.
  2. مدرس: تجربه، تخصص، و مهارت مدرس در تدریس آیلتس می تواند بر هزینه ی کلاس ها تاثیر بگذارد.
  3. تعداد جلسات: هر چه تعداد جلسات کلاس بیشتر باشد، هزینه ی آن نیز به طور طبیعی افزایش می یابد.
  4. نوع کلاس: کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی، و گروهی شهریه های متفاوتی دارند.
  5. امکانات: ارائه ی امکاناتی مانند کتاب های آموزشی، منابع کمک آموزشی، و آزمون های شبیه سازی شده می تواند بر هزینه ی کلاس ها تاثیر بگذارد.
دوره های آیلتس در شیراز
آموزش آیلتس در شیراز

آموزش خصوصی آیلتس در شیراز

برای یادگیری بهتر و تمرکز بیشتر بر روی آموزش زبان انگلیسی، می توانید به آموزشگاه های آموزش آیلتس در شیراز مراجعه کنید و کلاس خصوصی را درخواست کنید اما اگر وقت کافی دارید می توانید به کلاس های عمومی که در آموزشگاه ها برگزار می گردد، مراجعه نمایید و اطلاعات لازم دوره ها را کسب کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید.

اما لازم است بدانید که در دوره های خصوصی استاد آیلتس فقط به شما آموزش می دهد و از تمام لحاظ (گرامری، رایتینگ، اسپیکینگ، درک مطلب) ایرادات شما را رفع خواهد نمود تا به صورت تضمینی در آزمون پیش رویتان موفق عمل کنید.

دوره فشرده آیلتس در شیراز چگونه است؟

دوره فشرده آیلتس در شیراز، برای افرادی طراحی شده است که به هر دلیلی، قصد دارند مدرک آیلتس خود را در بازه زمانی 3 تا 6 ماه اخذ کرده و به منظور مهاجرت تحصیلی یا کاری، اقدام نمایند. این دوره‌ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌شوند و تمرکز تدریس در آنها بر روی یک نفر یا حداکثر 4 نفر قرار می‌گیرد.

ثبت نام در کلاس آیلتس شیراز

برای ثبت نام در دوره های آموزش آیلتس شیراز و کسب نمره بالا، فقط کافی است بهترین آموزشگاه یا استاد IELTS را پیدا کنید و یا تدریس خصوصی آیلتس را انتخاب کنید. می توانید از طریق نظرات کاربران و زبان آموزان آموزشگاه های ذکر شده، اطلاعات لازم را کسب کنید و تصمیم به ثبت نام در دوره مورد نظرتان نمایید.

برای این کار می توانید به پروفایل آموزشگاه ها در جدول فوق، آموزش آیلتس در شیراز مراجعه کنید. همچنین می توانید اطلاعات تمامی  آموزشگاه زبان در شیراز در این صفحه را مشاهده کنید.

آموزش آیلتس در شیراز

در دوره های آموزش آیلتس در شیراز به صورت تخصصی مطالب زیر را یاد میگیرید.

  • رایتینگ آیلتس
  • ریدینگ آیلتس
  • لیسنینگ آیلتس
  • اسپیکینگ آیلتس

آموزش آنلاین آیلتس در شیراز

دوره های آنلاین آیلتس، فرصتی برای یادگیری زبان انگلیسی در هر زمان و مکان است. با افزایش مشغله های کاری و تحصیلی، افراد فرصت کافی برای شرکت در دوره های حضوری زبان انگلیسی را ندارند. در این شرایط، دوره های آنلاین آیلتس می توانند گزینه ای مناسب برای این افراد باشند. دوره های آنلاین آیلتس توسط اساتید مجرب و با تجربه برگزار می شوند و از مزایای زیر برخوردار هستند:

  • انعطاف پذیری
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • کیفیت بالا

برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام در دوره های آنلاین آیلتس، با شماره های درج شده در جدول ابتدای این مطلب تماس حاصل فرمایید.

هزینه آزمون آیلتس 1402 در شیراز چقدر است؟

هزینه آزمون آیلتس در ایران حدود 8.900.000 در سال 1402 می باشد. مبلغی که متقاضیان باید برای ثبت نام در آزمون آیلتس بپردازند توسط سازمان سنجش آموزش کشور محاسبه و تعیین می‌شود و هرساله این مبلغ تغییر می کند برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره آموزشگاه های درج شده در جدول آموزش آیلتس در شیراز تماس بگیرید.

آموزش آیلتس در شیراز

تفاوت آیلتس جنرال و آکادمیک چیست؟

تفاوت بین آزمون آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک تقریباً در قوانین و ساختار آنها است. هر دو نوع آزمون توسط بریتیش کانسیل رویکرد ساختاری مشابه دارند و تقریباً به همان اندازه درک زبان در چهار مهارت اصلی (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) را اندازه می گیرند.

با این حال، آیلتس جنرال برای افرادی که به دلیل مهاجرت، کار یا تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی، آیلتس آکادمیک برای افرادی که می خواهند در دانشگاه ها و مؤسسات دانشگاهی در خارج از کشور ثبت نام کنند و نیاز به اثبات دانش زبان انگلیسی خود دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این تفاوت اهداف، هر دو نوع آزمون دارای ماژول های مشابه هستند، اما موارد خاصی وجود دارد که توجه نمودن به آنها نیز می تواند الزامات خاص هر نوع آزمون را رفع نماید. برای مثال، در آیلتس جنرال، مهارت نوشتن شامل نوشتن نامه رسمی و نوشتن حاشیه نوشتاری است، در حالی که در آیلتس آکادمیک، داوطلبان می بایست یک گزارش تحقیق نوشته شده تحویل دهند. همچنین، در آزمون آکادمیک، سطح دشواری خواندن و شنیداری بالاتر است که در آن مصاحبه ها و گفتگوها همچنان در حالت عمومی هستند.

بنابراین، قبل از شرکت در دوره های آموزش آیلتس در شیراز، بهتر است با محل و نیازهای خاص خود آشنا شوید و نوع آزمون را که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

آموزش آیلتس در شیراز | آموزشگاه تضمینی آیلتس

نمره دهی آزمون آیلتس IELTS چگونه است؟

ممکن است قبل از شرکت در دوره های آموزش آیلتس در شیراز در زمینه سیستم نمره دهی سوالی برایتان مطرح شود که در ادامه آن را شرح می دهیم. سیستم نمره دهی آیلتس در بخش‌های شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن تعیین می‌شود. امتیاز کلی هر بخش را می‌توان بر اساس 9 بوده و به عدد صحیح نیز تقسیم می‌شود. همچنین، برای هر بخش، یک نمره عمده از 0 تا 40 تعیین می‌شود که به عدد صحیح تبدیل می‌شود.

برای بخش شنیداری، یک مکالمه چهار قسمتی و 40 سوال چندگزینه‌ای گوش داده می‌شود و هر سوال یک امتیاز دارد. نمره نهایی بخش شنیداری بر اساس تعداد جواب‌های صحیح تشکیل می‌شود.

در بخش مکالمه دوره های آموزش آیلتس در شیراز  دو بخش مکالمه کوچک و مکالمه بلند انجام می‌شود. بر اساس مجموعه‌ای از معیارها شامل دستور زبان، درک، روانی بودن، واژگان و لغت و تلفظ، امتیاز بخش مکالمه تعیین می‌شود.

در بخش خواندن، 40 سوال چندگزینه‌ای وجود دارد و هر سوال یک امتیاز دارد. نمره این بخش بر اساس تعداد جواب‌های صحیح تعیین می‌شود.

در بخش نوشتن، دو  بخشمهمانداری و نظرسنجی انجام می‌شود. جملات در هر بخش مهمانداری ارزیابی می‌شوند و بر اساس معیارهایی مثل واژگان و لغت، دستور زبان، ساختار و نوع کلام، امتیاز بخش نوشتن تایید می‌شود.

برای اینکه در هر کدام از این بخش ها و دوره های آموزش آیلتس در شیراز قدرتمند شوید می توانید زیر نظر اساتید آیلتس در شیراز که حرفه ای هستند و در جدول ابتدای این لیست مشاهده می کنید آموزش های لازم را ببینید. همچنین اگر به دنبال آماده شده برای آزمون تافل نیز هستید به مطلب آموزش تافل در شیراز شرکت کنید. با توجه به اهمیت داشتن مدرک آیلتس برای تحصیلات، مهاجرت و حرفه‌ای شدن، توصیه می‌شود که افرادی که قصد دارند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند یا در تحصیلات بین‌المللی شرکت کنند، به آمادگی و کسب این مدرک توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جمع بندی آموزش آیلتس در شیراز

آزمون آیلتس به عنوان یکی از معتبرترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی، برای سنجش مهارت های زبانی افراد در زمینه های مختلف کاربرد دارد. دریافت نمره ی بالا در این آزمون می تواند درهای موفقیت را به سوی شما در زمینه های مختلف مانند تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت، و ارتقای شغلی بگشاید.

شرکت در آزمون IELTS یک امتحان بزرگ و ریسکی می باشد به همین دلیل بهتر است قبلا از این که در این امتحان بزرگ شرکت کنید حتما آموزش های لازم را فرا بگیرید. به همین دلیل در سایت آموزشگاه های ایران، سعی کرده ایم که اطلاعات لازم، جهت ثبت نام در کلاس های آموزش آیلتس در شیراز و آزمون آیلتس را به طور دقیق اعلام کنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی آیلتس https://ielts.org/ مراجعه کنید.

6 دیدگاه برای “آموزش آیلتس در شیراز | آموزشگاه تضمینی آیلتس”

    1. سلام. ممنون از همراهی شما.
      لطفا با شماره آموزشگاه های معتبر آیلتس ذکر شده در جدول تماس بگیرید.

    1. با سلام. ممنون از توجه شما.
      برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک مشاوره آنلاین درج شده در صفحه آموزشگاه ها، مشاوره دریافت کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.