آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز

لیست آموزشگاه های مکالمه انگلیسی و چت در شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، آدرس و شماره تماس بهترین آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز را مشاهده کنید. برای اطلاع از دوره های مکالمه و چت انگلیسی با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

 لیست آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز

لیست آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 موسسه زبان پارسا شیراز، بلوار شهید بهشتی ( حدفاصل چهار راه خلدبرین و چهار راه بنفشه)، آموزشگاه زبان پارسا 07132357641
2 آموزشگاه زبان های خارجی گفتگو شیراز، بلوار آزادی، کوچه 21 (هتل ستارگان) 07132297973
3 موسسه زبان سرای مهراس شیراز، فرهنگ شهر، روبروی اداره مالیاتی 07136308156
4 کانون زبان سپاس صدرا، فاز یک، خیابان مولانا، بلوار ارم 09172030416
6 آکادمی زبان دکتر نظری شیراز، معالی آباد، بین پزشکان و دوستان، نبش کوچه 27 09170188347
07136340499
7 موسسه هوشمند و مدرن زبان رادین شیراز، بلوار دانشجو، نبش کوچه7 07136267660
07136267695
8 آموزشگاه زبان های خارجی وستا شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 35 07136332354
9 آموزشگاه پدیده شیراز، بیست متری سینما سعدی، نبش هدایت غربی 07132335951
10 مرکز آموزش های آزاد و تخصصی آپادانا شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 33 07136300005

کلاس چت انگلیسی در شیراز

در دوره های چت هر جلسه افراد درباره موضوع های خاصی به زبان انگلیسی صحبت می کنند و نظرات سایر افراد را میشنونند. در این کلاس ها که به اصطلاح کلاس فری دیسکاشن نیز گفته می شود شما اصطلاحات جدید و روان صحبت کردن و شنیداری خود را تقویت می کنید. این کلاس ها سطح های مختلفی داشته و با تعیین سطح، در دوره مرتبط با سطح خودتان شرکت می کنید. در جدول فوق بهترین آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز را به شما معرفی نموده ایم.

هزینه دوره چت انگلیسی در شیراز چقدر است؟

برای اطلاع از شهریه دوره های چت زبان انگلیسی باید در نظر بگیرید که دوره ی که شرکت می کنید به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار می گردد. به این دلیل که هزینه هر دوره متفاوت می باشد. برای اطلاع از هزینه دقیق این دوره با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید و یا طریق دکمه چت آنلاین درج شده در صفحه اختصاصی آموزشگاه ها مشاوره دریافت نمایید.

دوره های چت انگلیسی شامل چیست؟

دوره چت انگلیسی یک دوره آموزشی است که به شما کمک می‌کند مهارتهای لازم برای صحبت کردن در چت و مکامله انگلیسی را یاد بگیرید. این دوره معمولاً شامل مباحث مختلف از جمله سازی و واژگان مرسوم در چت های انگلیسی، مکالمات روزمره و عبارات رایج در چت های انگلیسی است. همچنین، در این دوره شما می‌توانید به تمرین کردن مهارتهای خواندن و نوشتن انگلیسی خود بپردازید و روشهای صحیح استفاده از امکانات چت انگلیسی را یاد بگیرید. در لیست ابتدایی اطلاعات بهترین آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز را ثبت نموده ایم برای اطلاعات بیشتر دوره ها با شماره های ذکر شده در جدول تماس بگیرید.

 لیست آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز

کلاس مکالمه زبان انگلیسی در شیراز

برای اینکه مکالمه انگلیسی خود را قوی کنید یکی از بهترین روش ها، گفتگو روزانه به زبان انگلیسی می باشد. یکی از خدماتی که آموزشگاه های زبان شیراز ارائه می دهند برگزاری کلاس مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این دوره ها در به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

دوره فشرده مکالمه انگلیسی در شیراز

در صورتی که میخواهید خیلی سریع مکالمه ی خودتان را قوی کنید می توانید در دوره ها فشرده آموزشگاه ها شرکت کنید. در این دوره ها که سه روز در هفته و جلسه ی 3 ساعت برگزار می شود، به صورت فشرده، اصلاحات و مکالمه خود را قوی می کنید. در جدول فوق بهترین آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز را به شما معرفی نموده ایم تا در صورت نیاز به آنها مراجعه نمایید.

دوره مکالمه انگلیسی شامل چیست؟

دوره مکالمه انگلیسی شامل آموزش و تقویت مهارت مکالمه در زبان انگلیسی است. این دوره‌ها معمولاً شامل تمرین و تقویت انگلیسی، گرامر و واژگان انگلیسی، تمرین مکالمه با راهنمایی مدرس و تمرین با دانشجویان دیگر می‌باشند. هدف اصلی این دوره‌ها، آشنا کردن دانشجویان با مواقع مختلف مکالمه انگلیسی و افزایش قدرت بیان و درک زبان انگلیسی در مکالمات روزمره، تجاری یا تحصیلی است.

در جدولی که در ابتدای این لیست از سایت آموزشگاه های ایران مشاهده می فرمایید بهترین و معتبرترین آموزشگاه های چت و مکالمه زبان انگلیسی در شیراز را درج نموده ایم که شما با مراجعه به پروفایل آنها می توانید اطلاعات روز و برگزاری دوره چت و مکالمه انگلیسی را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.