لیست آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز

آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، لیستی از بهترین آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. جهت اطلاع از کلاس زبان ترکی از مبتدی تا پیشرفته و دوره مکالمه ترکی استانبولی و … تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از زبان های مورد علاقه برای یادگیری در ایران ترکی استانبولی می باشد.همان اندازه که آموزش زبان انگلیسی این روز ها برای خیلی از افراد مهم می باشد. یادگیری زبان ترکی استانبولی برای افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت کنند حائز اهمیت می باشد.

آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز
آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز

لیست بهترین آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
1 آموزشگاه زبان طرح بزرگ شیراز، قدوسی غربی، روبروی بانک ملی ،جنب اپل استور 07136302955
09175349990

09012228718
2 موسسه زبان پارسا شیراز، بلوار شهید بهشتی، حدفاصل چهارراه خلدبرین و بنفشه، نبش کوچه 7 09173162644
07132357641
3 موسسه زبان سرای مهراس شیراز، فرهنگ شهر، روبروی اداره مالیاتی 07136308156
4 آموزشگاه پدیده شیراز، بیست متری سینما سعدی، نبش هدایت غربی 07132335951
09164088132
5 کانون زبان داوری شیراز، خیابان ارم، حد فاصل خیابان سروناز و نارون، پلاک 45 07132291610
6 آموزشگاه زبان رادین شیراز، بلوار دانشجو، نبش کوچه 7 07136267695
7 آموزشگاه زبان خارجی سها شیراز، معالی آباد، خیابان دنا، بعد از کوچه 9 07136383949
09369199863
8 موسسه زبان گاما شیراز،خلدبرین
9 آموزشگاه زبان های خارجی وستا شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 35 09172653157

در جدول فوق به معرفی تعدادی از آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز می‌ پردازیم که از جمله مراکز شناخته‌شده آموزش ترکی استانبولی هستند. لطفاً فارغ از معروفیت مراکز، قبل از مراجعه به آموزشگاه‌های ترکی استانبولی معرفی‌شده، سعی کنید به‌صورت کامل اطلاعات زیر را بپرسید تا بعد از ثبت‌نام دچار مشکل نشوید:

  • دوره‌ها: شامل نام دوره، مدت زمان دوره، سطح دوره، و سرفصل‌های آموزشی
  • هزینه دوره: شامل هزینه ثبت‌نام، شهریه دوره، و هزینه‌های جانبی
  • اساتید: شامل مدرک تحصیلی، سابقه تدریس، و نظرات زبان‌آموزان
  • زمان شروع کلاس: شامل تاریخ شروع کلاس، و روزهای برگزاری کلاس
  • روز و ساعت برگزاری کلاس: شامل روز و ساعت برگزاری کلاس‌های هر سطح

هزینه کلاس زبان ترکی استانبولی در شیراز

هزینه دوره عمومی زبان ترکی استانبولی در شیراز حدود 2.200.000 تومان و هزینه هر جلسه کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی نیز 290.000 تومان می باشد.

معمولا هزینه های مربوط به کلاس های زبان ترکی استانبولی بستگی به تعداد ساعت درس و نوع دوره آموزشگاه خواهد داشت. همچنین عامل دیگری که بر تعیین شهریه کلاس زبان ترکی تأثیر می گذارد، نوع کلاس (خصوصی یا عمومی) و نحوه برگزاری آن (آنلاین یا حضوری) است. ساعت برگزاری کلاس های خصوصی به ساعت استاد زبان ترکی و دانش آموز بستگی دارد. در لیست فوق اطلاعات تمامی آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در شیراز ثبت شده است برای اطلاع از شهریه دقیقه دوره های زبان ترکی با این شماره ها تماس بگیرید.

آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز
آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز

در آموزشگاه زبان در شیراز هم کلاس خصوصی هم کلاس عمومی آموزش زبان ترکی استانبولی برگزار می شود.

آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی شیراز

در آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی در شیراز، زبان های مختلف آموزش داده می شود. یکی از زبان های که آموزش داده می شود زبان ترکی استانبولی می باشد. در لیست فوق اطلاعات بهترین موسسه های آموزش زبان ترکی استانبولی ثبت شده است. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در کلاس ها و دوره های زبان ترکی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی در شیراز

برای اطلاع از این که نحوه یادگیری زبان ترکی استانبولی در شیراز  به صورت آنلاین کسب کنید می توانید با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید. ممکن است شما نتوانید به صورت حضوری در کلاس های ترکی شروع کنید.

مهمترین آزمون‌ های بین‌المللی زبان ترکی استانبولی

  • آزمون تومر (TOMER)
  • آزمون ALES
  • آزمون یوس (YÖS)

بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی در شیراز کدام است؟

در آموزشگاه‌های مختلف، زبان ترکی استانبولی آموزش داده می‌شود. هر آموزشگاه یا استاد، روش‌های مختلفی برای آموزش دارد.

برای یادگیری زبان ترکی استانبولی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • خواندن کتاب‌های زبان ترکی استانبولی
  • دیدن فیلم و موسیقی ترکی استانبولی
  • شرکت در کلاس‌های رایگان و آنلاین زبان ترکی
  • گرفتن کلاس خصوصی آموزش ترکی استانبولی

مزایای یادگیری زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی، زبان رسمی کشور ترکیه و یکی از زبان‌های رسمی قبرس شمالی است. این زبان همچنین در کشورهای دیگری مانند عراق، بلغارستان، مقدونیه، جمهوری آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان و ترکمنستان نیز صحبت می‌شود.

یادگیری زبان ترکی استانبولی مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتباط با افراد ترک زبان : ترکی استانبولی زبان مادری بیش از 80 میلیون نفر در سراسر جهان است. یادگیری این زبان به شما امکان می‌دهد تا با افراد ترک زبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و با فرهنگ و سنت‌های آن‌ها آشنا شوید.

افزایش فرصت‌های شغلی : ترکیه یک کشور با اقتصاد رو به رشد است و شرکت‌های زیادی در این کشور به دنبال نیروی کار ماهر با تسلط به زبان ترکی هستند. یادگیری زبان ترکی می‌تواند به شما کمک کند تا در بازار کار ترکیه و سایر کشورهای ترک زبان، فرصت‌های شغلی بیشتری داشته باشید.

آسان‌تر شدن یادگیری سایر زبان‌های ترکی : زبان ترکی استانبولی با سایر زبان‌های ترکی مانند قزاقی، قرقیزی، تاتاری، ازبکی و اویغوری شباهت‌های زیادی دارد. یادگیری زبان ترکی استانبولی می‌تواند به شما کمک کند تا سایر زبان‌های ترکی را نیز به راحتی یاد بگیرید.

ارتقای مهارت‌های ذهنی : یادگیری یک زبان جدید می‌تواند به ارتقای مهارت‌های ذهنی مانند تمرکز، حافظه و حل مسئله کمک کند. یادگیری زبان ترکی استانبولی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تجربه سفری لذت‌بخش‌تر به ترکیه : ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. یادگیری زبان ترکی استانبولی می‌تواند به شما کمک کند تا سفری لذت‌بخش‌تر به ترکیه داشته باشید و از فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری این کشور بیشتر لذت ببرید.

کلام آخر

در مجموع، یادگیری زبان ترکی استانبولی می‌تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد. اگر به دنبال یک زبان جدید برای یادگیری هستید، ترکی استانبولی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همچنین اگر در شرکت در کلاس های زبان ترکی استانبولی در شیراز تجربه دارید با ثبت نظر خود با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.