آموزش زبان اسپانیایی در شیراز

در این مطلب به معرفی دوره ها و کلاس های برگزار شده در آموزشگاه های آموزش زبان اسپانیایی در شیراز می پردازیم. برای اطلاع از دوره های تخصصی مکالکه زبان اسپانیایی، آمادگی آزمون DELE و پیدا کردن استاد با تجربه تا انتها با سایت آموزشگاه های ایران همراه باشید.

آموزشگاه های آموزش زبان اسپانیایی در شیراز
کلاس زبان اسپانیایی در شیراز

لیست آموزشگاه های آموزش زبان اسپانیایی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 موسسه زبان پارسا شیراز، بلوار شهید بهشتی، حدفاصل چهارراه خلدبرین و بنفشه، نبش کوچه 7 09173162644
07132357641
2 موسسه زبان سرای مهراس شیراز، فرهنگ شهر، روبروی اداره مالیاتی 07136308156
3 موسسه زبان و ترجمه ملل شیراز، قصردشت، کوچه 5، پلاک 1 07136285810
4 موسسه زبان فردا شیراز، بلوار دانشجو، بین کوچه 3 و 5، روبروی ارم گل 07136268663
5 آموزشگاه زبان های خارجی مهاجران شیراز، بلوار مدرس، خیابان فضل آباد، نبش کوچه 3 07137261188
6 موسسه زبان آموزان رادین شيراز، خوابگاه ارم به سمت ميدان دانشجو، نبش كوچه 9 07136267685
7 موسسه آموزش عالی آزاد فاخر شیراز، خیابان قصردشت، بعد از خیابان قم آباد، روبروی دبیرستان دانشگاه، پلاک 226 07136263662

هزینه کلاس آموزش زبان اسپانیایی در شیراز چقدر است؟

برای آگاهی از هزینه‌ های دقیق دوره‌ های زبان اسپانیایی در شیراز، می‌توانید با اساتید و آموزشگاه‌ های معتبری که در جدول بالا ذکر شده‌اند تماس بگیرید. هر یک از این موسسات، شهریه کلاس‌های زبان اسپانیایی نسبت به زبان انگلیسی، هزینه استاد خصوصی، نوع دوره (ترم و فشرده یا نیمه فشرده) متفاوتی دریافت می کنند. اما به طور معمول برای هر جلسه کلاس خصوصی آموزش زبان اسپانیایی حدود 200.000 هزارتومان باید پرداخت کنید و دوره کامل زبان اسپانیایی حدود 6.000.000 تومان محاسبه می شود.

دوره های آموزش زبان اسپانیایی در شیراز

در آموزشگاه های متفاوت دوره های متفاوت برای آموزش زبان های بین المللی وجود دارد. دوره های آموزش خصوصی زبان اسپانیایی ، دوره فشرده آموزش زبان اسپانیایی، آموزش زبان اسپانیایی مبتدی، آموزش زبان اسپانیایی به صورت عمومی و… و تمامی این دوره ها بستگی به استاد مربوطه و آموزشگاه دارد. دوره های برگزار شده برای آموزش زبان اسپانیایی در شیراز به شرح زیر می باشد برای اطلاع از دوره ها، هزینه کلاس، طول دوره و … با شماره های درج شده در لیست بالا تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

  • کلاس مکالمه اسپانیایی
  • کلاس چت اسپانیایی
  • آزمون DELE
  • کلاس های فشرده زبان اسپانیایی
  • دوره اسپانیایی سطح A1
  • دوره اسپانیایی سطح A2
  • دوره اسپانیایی سطح B1
  • دوره اسپانیایی سطح B2
آموزش زبان اسپانیایی در شیراز
آموزش زبان اسپانیایی در شیراز

ثبت نام در کلاس زبان اسپانیایی در شیراز

زبان اسپانیایی زبان رسمی 21 کشور در جهان می باشد و حدود 450 میلیون نفر در دنیا به اسپانیولی صحبت می‌کنند. در واقع بعد از انگلیسی، زبان اسپانیایی دومین زبان بین المللی دنیا محسوب می‌شود. با توجه به کاربرد بسیار این زبان در دنیا و اینکه با دانستن این زبان با جمعیت زیادی می‌توان ارتباط برقرار کرد. جهت ثبت نام در کلاس های زبان، معمولا باید تعیین سطح شوید اما در زبان اسپانیایی در صورتی که دانش لازم را ندارید باید از همان ترم اول ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافی است با مراکز و آموزشگاه های زبان اسپانیایی در شیراز در جدول ابتدای این لیست ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که می خواهید لیست تمامی آموزشگاه های زبان شیراز را مشاهده کنید می توانید به لیست درج شده در سایت آموزشگاه های ایران مراجعه نمایید.

آمادگی برای آزمون DELE بین المللی اسپانیایی

این آزمون، معتبرترین آزمون بین‌ المللی در زبان اسپانیایی است و در سطوح A1 تا C2 برای بزرگسالان و سطوح A1، A2/B1 برای نوجوانان برگزار می‌شود.در آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی شیراز، دوره‌های ویژه آمادگی آزمون DELE برگزار می‌شود. این دوره‌ها با استفاده از کتب و محصولات آموزشی مؤسسه سروانتس، داوطلبان را بر اساس استانداردهای دیپلم زبان اسپانیایی مؤسسه سروانتس، برای شرکت در تمامی سطوح آزمون آماده می‌سازد. دیپلم بین‌المللی زبان اسپانیایی مدرک رسمی و بین‌المللی است که از سوی دولت اسپانیا اعطا می‌شود. این مدرک به واسطه آن سطح توانایی‌های زبانی داوطلبان سنجیده می‌شود.

کتاب های آموزشی زبان اسپانیایی

کتاب هایی که در دوره های اسپانیایی تدریس می شود به اختصار در زیر معرفی شده است.

  • کتاب Nuevo Prisma A1
  • کتاب Nuevo Prisma A2
  • کتاب Nuevo Prisma B1
  • کتاب Nuevo Prisma B2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.