آموزشگاه های ایران

نکات طلائی آیلتس

نکات طلائی آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS) مخفف “International English Language Testing System” است که برای سنجش مهارت داوطلبان در زبان انگلیسی برگزار می‌شود. این آزمون به طور مشترک توسط دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود و سالانه حدود 3 میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

انواع آزمون آیلتس

به طور کلی آیلتس به دو دسته تقسیم میشود که عبارتند از:

آکادمیک

آزمون آیلتس آکادمیک برای سنجش مهارت زبان انگلیسی داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و بالاتر در دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان را دارند، طراحی شده است. این آزمون بر مهارت های زبانی مورد نیاز برای موفقیت در محیط دانشگاهی تمرکز دارد.

جنرال

آزمون آیلتس جنرال برای سنجش مهارت زبان انگلیسی داوطلبانی که قصد مهاجرت، کار یا گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت در کشورهای انگلیسی‌زبان را دارند، طراحی شده است. این آزمون بر مهارت های زبانی مورد نیاز برای زندگی و کار روزمره در این کشور ها تمرکز دارد.

بخش های مختلف آزمون آیلتس

به طور کلی آزمون آیلتس به 4 بخش تقسیم می شود که عبارتند از:

شنیداری (Listening)

گفتاری (Speaking)

خوانداری (Reading)

نوشتاری (Writing)

نکات طلائی آیلتس

قبل از آزمون

در طول آزمون

نکات طلائی آیلتس برای هر بخش

بخش شنیداری

بخش گفتاری

بخش خوانداری

بخش نوشتاری

اگر می خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید لازم است که در دوره های آموزشی زبان انگلیسی آیلتس ثبت نام کنید تا نتیجه ی دلخواه خود را بگیرید. برای این کار میتوانید به بهترین آموزشگاه های آموزش آیلتس در شیراز مراجعه کنید.

جمع‌بندی در مورد آیلتس و نکات طلایی آن

آیلتس، آزمونی برای سنجش مهارت زبان انگلیسی است. داوطلبان برای تحصیل یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان، در این آزمون شرکت می کنند.
به طور کلی آیلتس به دو دسته جنرال و آکادمیک تقسیم می شود.
همچنین بخش های مختلفی نیز دارد که عبارتند از شنیداری، گفتاری، خوانداری و نوشتاری.

نکاتی را باید در خصوص این آزمون رعایت کرد که عبارتند از:

خروج از نسخه موبایل