آموزش چرم دوزی در شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات آدرس آموزشگاه های آموزش چرم دوزی در شیراز را مشاهده می کنید. برای اطلاع از نحوه برگزاری دوره، ثبت نام کلاس چرم دوزی با دست و هزینه کلاس های چرم دوزی مبتدی تا پیشرفته تا انتها با ما همراه باشید و یا با شماره های ذکر شده در جدول زیر تماس بگیرید.

آموزش چرم دوزی در شیراز

لیست آموزشگاه های آموزش چرم دوزی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه هنرهای تجسمی آشنا شیراز، بلوار بعثت، روبروی بانک صنعت و معدن، ساختمان 110، طبقه سوم 07136480904
2 آموزشگاه نقاشی و خوشنویسی قلم شیراز، باسکول نادر، ابتدای خیابان هنگ ، جنب پایانه اتوبوس رانی ،آموزشگاه قلم 07132326908
3 آموزشگاه هنرهای تجسمی رها شیراز، گلدشت معالی آباد، خیالان لادن، بازارچه اکرام زاده سمت راست. 09354186568

آموزش چرم دوزی شیراز

برای این که بتوانید یک کیف یا کفش چرم را به درستی بدوزید، باید به صورت حرفه ای آموزش های لازم را فرا گیرید. در آموزشگاه های که در جدول فوق معرفی نموده ایم، آموزش چرم دوزی از مبتدی تا پیشرفته داده می شود. برای ثبت نام در این دوره ها با شماره های ذکر شده در جدول تماس بگیرید.

دوره آموزشی چرم دوزی با دست در شیراز شامل چیست؟

در کلاس های آموزش چرم دوزی در شیراز هم با دست هم با دستگاه می توانید آموزش ببینید. در این دوره ها شما یاد میگیرید که موارد زیر را بدوزید:

  • جای کارت و موبایل
  • کیف پولی مردانه
  • کیف پولی دو لت و سه لت
  • کیف‌ اسپورت
  • کیف دستی
  • کیف مجلسی

هزینه کلاس چرم دوزی شیراز چقدر است؟

برای اینکه هزینه کلاس آموزش چرم دوزی را متوجه شوید، باید در نظر بگیرید که در دوره خصوصی یا عمومی و یا آنلاین چرم دوزی شرکت می کنید، همچنین مدرکی که به شما ارائه می گردد چیست. برای اطلاع دقیق از هزینه کلاس ها با شماره هایی که در جدول مشاهده می کنید تماس حاصل فرمایید.

اگر به دنبال آموزشگاه های صنایع دستی شیراز هستید به لینک درج شده از آموزشگاه های ایران مراجعه کنید.

آموزش چرم دوزی در شیراز

کاربردهای چرم چیست؟

از چرم می توان برای کالاهای متفاوت مثل کیف، کلاه، کاپشن، کفش، دامن، شلوار، کمربند و.. مبل، کاغذ دیاری چرم، صحافی و … مورد استفاه قرار می گیرد. چرم در طرح ها و انواع متفاوتی وجود دارد.