آموزش انیمیشن سازی در شیراز

در این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه های آموزش انیمیشن سازی در شیراز می پردازیم. برای اطلاع از دوره های آموزشی انیمیشن سازی و هزینه کلاس ها و … با شماره های درج شده در لیست تماس حاصل فرمائید.

آموزش انیمیشن سازی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 مجتمع فنی دیباگران تهران شیراز، بلوار ستارخان، ابتدای کوچه 8 ، پلاک 53 07136292293
07136292294
07136292295
2 آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین شیراز، حدفاصل چهارراه زرگری و میدان قصردشت، روبروی کوچه 78، پلاک 190، طبقه دوم 07136260030
07136264551
09364401619
3 مجتمع آموزشی علم و صنعت شیراز، پارامونت، به سمت سینما سعدی،-سمت چپ، کوچه1، پلاک 9 07132300011
09300099919
07132343556
4 گروه صنعت و مدیریت ایرافا شیراز، خیابان هفت تیر (بیست متری سینما سعدی)، نبش کوچه 8 07132357009
5 آموزشگاه ایران پارس شيراز، خيابان ملاصدرا، خيابان هدايت، سمت راست، پلاک 292 07132334565
6 مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان شیراز، خیابان ستارخان، بالاتر از سه راه ولیعصر، پلاک 143 07136261436
07136292004
07136292005

دوره های آموزشی انیمیشن سازی در شیراز

انیمیشن در دنیای مدرن امروز دیگر تنها برای کودکان نیست. بلکه حالا می‌توان گفت انیمیشن ابزاری خلاقانه برای ارائه محتوا به هر طیفی از سلیقه‌ها و سنین است. همان طور که میدانید این ابزار قدرتمند در سراسر جهان تبدیل به یک صنعت شده و تلوزیون و رسانه‌های مختلف برای رساندن پیام و تبلیغات خود از آن استفاده می‌کنند. چرا که از نظر درک بصری این شیوه همیشه سریع‌تر جواب می‌دهد و افراد زیادی را جذب خود می‌کند.

در لیست فوق اطلاعات بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزشی انیمیشن سازی شیراز ثبت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه برگزاری کلاس ها و مدرک ارائه دهنده فنی و حرفه ای می توانید با شماره های درج شده در لیست تماس حاصل فرمائید.

برای اطلاع از کلاس های آموزشگاه های کامپیوتر در شیراز به لینک درج شده مراجعه کنید.

آموزش انیمیشن سازی در شیراز
آموزش انیمیشن سازی در شیراز

انیمیشن سازی

طراحی و ساخت انیمیشن یعنی نشان دادن تصاویر متحرک به هر صورت و به هر شکل. انیمیشن ها روش ها وتکنیکهای ساخت بسیار گوناگونی دارند که یکی از این روش ها استفاده از کامپیوتر است. انیمیشن های کامپیوتری با استفاده از نرم افزار های مخصوص ساخته می شوند که این نرم افزار ها می توانند ,REAL FLOW zbrush،Maya،After effects،tvpaint، , EDIUS و بسیاری از نرم افزار های دیگرمی باشند که هر کدام معمولاَ کاربرد و برتری خاصی نسبت به دیگر نرم افزار ها دارند.

انیمیشن ساز یا انیماتور باید به زیباترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان انیمیشن خود را بسازد، لذا برای این کار از روش های مختلف و نرم افزار های گوناگون می توان استفاده کرد.

انیمیشن ها کاربرد های گوناگونی دارند، از قبیل: تیزر های تبلیغاتی، برنامه های علمی آموزشی، جلوه های ویژه یا انیمیشن ترکیب شده با فیلم، ساخت انیمیشن برای سرگرمی کودکان و نوجوانان، ساخت محیط های شبیه سازی شدهﻯ واقعی، ساخت بازی های کامپیوتری و…

سرفصل های آموزش انیمیشن سازی در شیراز

  • مبانی طراحی شخصیت و کاراکتر
  • پیش تولید و جلوه های ویژه به کمک افتر افکت
  • خلق کاراکتر ۳ بعدی به کمک مایا
  • طراحی حرفه ای کارکتر به کمک زی براش

آینده شغلی انیمیشن سازی

انیمیشن سازی یکی از دوره های جذاب و پرطرفدار در حیطه هنر است که در آموزش انیمیشن سازی هنرجو در ابتدا با یادگیری اصول طراحی مدل و شخصیت و ساخت مدل ۳ بعدی آن آمادگی لازم برای خلق شخصیت خود را پیدا میکند و با یادگیری تکنیک های لازم در جلوه های کامپیوتری و پیش تولید وارد ساخت مدل ۳ بعدی در کامپیوتر میشود.

در ادامه با ساخت صحنه های مورد نیاز و یادگیری انیمیت شخصیت ، انیمیشن خود را میسازید .دراین دوره ها شما با استفاده از ریل فلو(Realflow) ، زی براش(Zbrush) ، افترافکت(aftereffect) و مایا(Maya) انیمیشن خود را خلق کنید.

شما با گذراندن آموزش انیمیشن سازی میتوانید در شرکت های ساخت انیمیشن ۳ بعدی مشغول بکار شده و درگروه های ساخت فیلم های کوتاه انیمیشنی شرکت کنید و یا در شرکت های تبلیغاتی به ساخت تیزرهای تبلیغاتی مشغول شوید.

مدرک دوره های انیمیشن سازی شیراز

بعد از گذراندن دوره های آموزش انیمیشن سازی در شیراز در آموزشگاه های معتبر فنی و حرفه ای، می توانید در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید و با گرفتن حد نصاب نمره مدرک معتبر دریافت کنید و این مدرک قابل ترجمه نیز می باشد.

2 دیدگاه برای “آموزش انیمیشن سازی در شیراز”

  1. ساام وعرض ادب .خسته نباشید .من دارای مدرک ارشد زبان انگلبسی ودبیر هستم واز کودکی علاقه زیادی به تئاتر ونمایش داشتم واتفاقا با وجود اینکه درسم راخیلی خوب می خواندم ودرتیاترهایی گه به مناسبتهای مختلف مثلا دهه فجر یا نمایشهای کمدی همیشه شرکت میکردم وبعدا هم درمسابقات پژوهشی دبیران در تدریس هنر شرکت کرده ومقام اول را درناحیه ی یک شیراز کسب نمودم پانتومیم هم گار می رو ودرتدریسم از روش نمایشی استفاده می کردم تا فراگیرانم بهتر درس را بفهمند که با وجود۱۵ داور دردرس پژوهی ورناحیه مقام آوردم چندروز پیش انیمیشنی از تلویزیون دیدم البته قبلا پهوان نمی میرند را می دیدم گه بسیار برایم لذت بخش بودوقتی این انیپیشن رادی۸دم که نتیجه اخلاقی بسیار خوبی هم داشت که دران حیوانات خیلی زودتر از انسان ها به کمک همدیگر می شتابند وواقعا انقدر که بعضی از انسانها کارهایشان زشت ودرخوردن حق یکدیگر ازهم سبقت میگیرند که حیوانات ان کارها را انجام می دهند
    مصداق ایه ای از قران کالانعام بل هم اضل…مثل حیوان بلکه پایین تراز ان هستند.خلاصه ی کلام اینکه من می خواستم مرحمت بفرمایید منو در ساخت انیمیشن کمک نمایید حالا به هرنحوی که می بینید بهترین راه هست .از لطف شما بسیار سپاسگزارم.لطف حضرتعالی مستدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.