لیست آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز

لیست آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز

در لیست زیر می توانید اطلاعات بهترین آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز را مشاهده نمائید. برای اطلاعات بیشتر مانند هزینه دوره های تدوین فیلم، طول دوره تدوین و … می توانید با شماره های درج شده در لیست تماس گرفته و اطلاعات کسب کنید.

لیست آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز

ردیف نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
1 موسسه فرهنگی هنری نیکان شهرراز شیراز، خیابان قصردشت، روبروی عفیف آباد، بلوار شهید آوینی، کوچه 1 07136269494
07136272328
09900350917
2 مجتمع فنی تهران نمایندگی شیراز
دیباگران تهران نمایندگی شیراز
شیراز، بلوار ستارخان، حدفاصل فلکه سنگی و عفیف آباد،
ابتدای کوچه 8 ، (ساختمان آبی رنگ)، پلاک 53
07136292293
07136292294
07136292295
3 آموزشگاه آزاد سینمایی کورش شیراز- ابتدای 30 متری سینما سعدی، حدفاصل کوچه 20 و 22، جنب بانک ملت، ساختمان شرکا، طبقه اول 09175363915
09170483606
07132355486

سر فصل های آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز

کلاس های آموزش تدوین فیلم در شیراز در دوره های مختلفی برگذار می شود. میتوان گفت که تمام سرفصل های آموزشی تدوین فیلم در این کلاس ها آموزش داده می شود. از مهترین سر فصل های آموزش تدوین فیلم در شیراز میتوان موارد زیر را در نظر گرفت :

  • معرفی نرم‌افزار پریمیر
  • نحوه کار با ابزارها
  • انیمیت لایه‌ها و افکت‌ها
  • کار با Transition
  • تنظیمات زمانی کلیپ‌ها
  • واردکردن صدا و تنظیمات و افکت‌های صوتی
  • اعمال افکت‌ها و اصلاحات رنگی
  • تنظیمات و فرمت‌های خروجی

مزایای آموزش تدوین فیلم در شیراز

شرکت در هر دوره آموزشی مزایای منحصر به فردی دارد. آموزش تدوین فیلم مزایایی دارد که شامل :

  • آموزش تدوین فیلم یک دوره تخصصی می باشد و زمینه مناسبی را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید به کسب تجربه و تخصص بپردازید.
  • از آن جایی که تجربه و مهارت در تدوین فیلم های گوناگون بیشتر از مدرک تحصیلی کاربرد دارد و بسیاری از کارفرمایان به دنبال افراد متخصص در این زمینه هستند.
  • با آموزش تدوین فیلم ، مهارت و تجربه کافی را در این زمینه به دست آورده و از این طریق در بازار کار این رشته پیشنهادهای همکاری زیادی را دریافت خواهید کرد و دریچه ای به سوی موفقیت بیشتر در بازار کار این حرفه می باشد.

در صورتی که می خواهید با دوره های دوبلاژ آشنا شوید می توانید به صفحه لیست آموزشگاه های دوبلاژ در شیراز سایت آموزشگاه های ایران مراجعه کنید.

لیست آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز
لیست آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز

هدف از شرکت در کلاس های آموزش تدوین فیلم در شیراز چیست ؟

شرکت در کلاس های برگزار شده در آموزشگاه تدوین فیلم در شیراز باعث می شود که شما تدوین فیلم را به صورت تخخصی آموزش دیده و به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید. میتوانید با استفاده از نرم افزار Adobe premiere به تدوین موزیک، تیزر، فیلم، ویدیو و … به صورت حرفه ای بپردازید. بعد از اتمام دوره آموزشی با توجه به مواردی که آموزش داده میشود شما به صورت حرفه ای میتوانید وارد بازار کار شوید.

در صورتی که می خواهید با دوره های بازیگری آشنا شوید می توانید به صفحه لیست آموزشگاه های بازیگری و سینمایی در شیراز سایت آموزشگاه های ایران مراجعه کنید.

تدوین فیلم چیست؟

تدوین فیلم (انگلیسی: Film editing‎) یکی از مراحل آخر فیلم‌سازی است که در پس‌تولید فیلم انجام می‌شود و طی آن از انتخاب و پیوند نماهای موجود در فیلم خام (footage) و تبدیل آن‌ها به سکانس برای رسیدن به فیلم نهایی بهره گرفته می‌شود. در دنیای فیلم «تدوین» همان نقش ذهن را در واقعیت به عهده دارد؛ بدین معنی که آنچه پنهان است، آشکار می‌کند و آنچه آشکار است اما نیازی به دیدن آن نیست،

پنهان؛ یعنی انتخابِ بهترین تصویر برای دیدن. این مرحله شامل گزینش نماها و اندازه آنها، ردیف کردن نماها، صحنه‌ها و سکانس‌ها پشت سر هم، مخلوط کردن تمام صداها و تعیین میزان بلندی آن‌ها و در نهایت در هم آمیختن و هم‌گاه کردن صدای نهایی با تصویر است.

این کارها به وسیله، استفاده از فیلم نامه دکوپاژ شده، قوانین و اصول فیلم‌سازی و ذوق هنری و خلاقیت تدوین‌گر، انجام می‌شود. اگرچه به این مرحله، مونتاژ و ادیت هم گفته می‌شود، اما تدوین وجه هنری این مرحله است و مونتاژ و ادیت بیشتر به معنی استفاده از ابزار است.

منبع: تدوین فیلم ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.