آموزش تولید محتوا در شیراز

در لیست زیر می خواهیم اطلاعات بهترین آموزشگاه های آموزش تولید محتوا در شیراز  به همراه آدرس و شماره تماس آنها ثبت نموده ایم. برای اطلاع از هزینه آموزش تولید محتوا و نحوه آموزش می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس بگیرید.

آموزش تولید محتوا در شیراز
دوره تولید محتوا در شیراز

لیست مراکز آموزش تولید محتوا در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 شرکت سیرن شیراز، قصردشت، بین کوچه 38 و 40، ساختمان تفرشی، طبقه سوم، واحد 7 07136285610
09173119959
2 موسسه فنان شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 24. 07136334179
3 دیجیتالیست شیراز، تپه تلوزیون، بولوار جمهوری 07132295202
4 خدمات طراحی سایت سیرن شیراز، خیابان قصردشت، بین کوچه 38 و 40 07136285610
5 آموزشگاه فنی و حرفه ای انگیزه شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی 09396110759
6 کانون مهارت آموزی آصف شیراز، نبش چهار راه خلدبرین، ساختمان تجاری نمادین 07132338628
7 مجتمع فنی تهران شیراز، بلوار ستارخان 07136292295
8 مدیرمارکت شیراز، خیابان قصردشت، نبش خیابان فلسطین 09174373342

هزینه کلاس های آموزش تولید محتوا در شیراز

هزینه دوره های آموزشی تولید محتوا به این موضوع بستگی دارد که شما چه سرفصل هایی جهت یادگیری فرا بگیرید و این که کلاس های تولید محتوا را به صورت حضوری شرکت کنید یا آنلاین. حتما نیاز نیست که به صورت حضوری آموزش های لازم را فرا بگیرید. این روزها به دلیل آنلاین شدن تمامی آموزش ها، شما می توانید کلاس های خود را به صورت آنلاین شرکت و در خانه این آموزش ها را یاد بگیرید.

طول دوره آموزشی تولید محتوا

آموزش های مرتبط به تولید محتوا طی 1 تا 3 ماه طول می کشد و شما می توانید به صورت فشرده در این کلاس ها شرکت کنید و زودتر از سه ماه آموزش های لازم را فرا بگیرید. اما برای اطمینان در مورد مدت دوره های آموزشی بهتر است که با شماره های درج شده در لیست فوق تماس حاصل فرمائید.

آموزش تولید محتوا در شیراز
آموزش تولید محتوا در شیراز

نحوه آموزش تولید محتوا در شیراز

یکی از بهترین روش های که شما می توانید نحوه تولید محتوا را یاد بگیرید مراجعه به دوره های تولید محتوا می باشد. تولید محتوا یکی از مهم ترین روش ها برای ارتقاء کسب و کارتان می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است. محتوا تولید کردن فقط نبسته به محتوای متنی نیست بلکه محتوای ویدئویی، محتوا صوتی، محتوای تصویری نیز جزء اصلی آن می باشند بهتر است شما هر کدام از این روش ها را یاد بگیرید.

معرفی روش های تولید محتوا

تولید محتوا مختص سایت فقط نیست . شما انواع محتواها را دارید که می توانید برای هر کدام از این محتواها آموزش های لازم را ببینید. به طور مثال برای تولید محتوا سایت، محتوای اینستاگرام، محتوای تلگرام و  یوتیوب می توانید آموزش های مختلف ببینید. در ادامه می خواهیم انواع محتوا ها را توضیح بدهیم.

آموزش محتوای متنی سایت

یکی از رایج ترین محتوا ها نوع محتوای متنی می باشد. برای داشتن محتوا خوب و با کیفت باید آموزش های سئو در شیراز را نیز در نظر داشته باشید و از سئو نیز در مطالبتان استفاده کرده باشید. برای داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو نیاز به محتوای با کیفیت و مکتوب دارید.

محتوا نوشتاری نوع محتوایی می باشد که شما در بیشتر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می توانید از آن استفاده کنید. به طور مثال در سایت می توانید متن بارگذاری کنید. در اینستاگرام، در تلگرام، توییتر و … . برای آموزش تولید محتوا سایت باید در نظر بگیرید که تولید محتوا بر چه اساس می باشد و محتوایی که در سایت می خواهید بارگذاری کنید متنی می باشد یه صوتی(پادکست)،  تصویر، ویدئو …. .

آموزش محتوای تصویری

یکی دیگر از روش های تولید محتوا به صورت تصویر می باشد برای ایجاد محتوای تصویری شما باید کار با ابزارهای ادیت و تولید عکس را بلد باشید. در تولید محتوای تصویری شما باید یاد بگیرید که چگونه یک تصویر را به صورت جذاب برای کاربران طراحی و تولید کنید تا کاربران علاقه مند شوند و صفحه شما یا سایت شما را مشاهده کنند.

تولید محتوا تصویری معمولا در سایت ها، اینستاگرام، توییتر و لینکدین می باشد. محبوب‌ترین نوع محتوا همین محتوای تصویری می باشد به این دلیل که افراد ساعت ها می توانند در اینستاگرام و سایت های دیگر در حال مشاهده تولید محتوای تصویری دیگران باشند و گذر زمان را متوجه نشوند. آموزش تولید محتوا اینستاگرام می تواند یکی از روش های مفید برای آموزش محتوای تصویری باشد و از آن نیز درآمد کسب کنید. برای یادگیری و آموزش تولید محتوا در شیراز می توانید با شماره های درج شده در جدول فوق تماس حاصل فرمایید.

آموزش تولید محتوا در شیراز
آموزش تولید محتوا در شیراز

آموزش محتوا ویدئویی

آموزش تولید محتوا ویدئویی یکی دیگر از سرفصل های آموزشی می باشد که در اکثر دوره ها گنجانده شده است و روز به روز بر اهمیت این دوره نیز افزوده می شود. برای این که بتوانید محتوای ویدئوی خوبی تولید کنید باید کار با ابزارهای تولید ویدئو و ادیت ویدئو را بلد باشید تا بتوانید این نوع ویدئو ها را تولید کنید. محتوای ویدئویی در یوتیوب، اینستاگرام، سایت ها و … استفاده می شود. برای یادگیری و آموزش تولید محتوا در شیراز می توانید با شماره های درج شده در جدول فوق تماس حاصل فرمایید.

آموزش تولید محتوا صوتی (پادکست)

آموزش تولید محتوا صوتی (پادکست) یکی دیگر از روش های تولید محتوا می باشد که خیلی از افراد به آن علاقه دارند و بسیار به آن گوش می دهند. شاید پیش آمده باشد که می خواهید به محل کار خود بروید یا در طول ترافیک هستید به یک پادکست آرامش بخش گوش می دهید یا یک فصل از یک کتاب را گوش می دهید یا یک دوره آموزشی را به پایان می رسانید. این نوع محتوا ها، محتوای صوتی یا پادکست می باشد که استفاده از آن روز به روز در حال افزایش می باشد.

در جدول ابتدای لیست اطلاعات بهترین دوره های برگزار شده در آموزشگاه ها جهت آموزش تولید محتوا در شیراز را مشاهده می کنید. جهت ثبت نام در کلاس های تخصصی و یادگیری ایده تولید محتوا می توانید با شماره تماس آموزشگاه های معتبر ذکر شده در جدول تماس بگیرید.