آموزشگاه های ایران

آموزشگاه موسیقی نو

آموزشگاه موسیقی نو شیراز

آموزشگاه موسیقی نو شیراز

برای یادگیری سازهای مختلف یا یک ساز به خصوص، باید به سراغ آموزشگاه معتبر بروید. به طور مثال آموزشگاه موسیقی نو در شیراز در تمام سازهای ایرانی و جهانی و موسیقی کودک تخصص داشته و می توانند به صورت کاملا تخصصی به شما آموزش بدهند.

معرفی آموزشگاه موسیقی نو در شیراز

در موسسه موسیقی نو در شیراز  شما می توانید کلیه سازهای ایرانی و جهانی به کودکان و بزرگسالان را آموزش  ببینید. مدیر آموزشگاه آقای پژمان سهامی (کارشناس ارشد موسیقی و موسس خانه سنتور شیراز) می باشند و همچنین مدیر دپارتمان موسیقی کودک و نوجوان : سارا خوش کام (کارشناس رشد و پرورش کودکان _ کارشناس ارشد مشاوره) می باشند. در ادامه تمامی دوره های موسیقی را به شما معرفی می کنیم.

آموزشگاه موسیقی نو شیراز

دوره های آموزشگاه موسیقی نو

در ادامه با بخشی از تفکرات این مجموعه آشنا خواهید شد :

آموزشگاه موسیقی نو با تشکیل دپارتمان های متخصص و هدفمند در زمینه های موسیقی کودک / موسیقی ایرانی / موسیقی پاپ / موسیقی کلاسیک / سازهای کوبه‌ای / آواز و دروس تئوری ، با ارائه سرفصل های مدون در تدریس هر رشته و هر ساز، پیشرفت گام به گام و طبقه بندی شده هر هنرجو را میسر ساخته و با برگزاری آزمون های کیفی منظم در هر نیمسال و ارائه کارنامه، هنرجویان عزیز را از مسیر آموزشی و همچنین نقاط قوت و ضعف خود آگاه می‌سازد تا با چشم اندازی دقیق مسیر اموزشی خود را طی کنند. در این مرکز علاوه بر آموزش انفرادی هنرجویان، کلاسهای گروه نوازی به منظور تقویت و توانایی هنرجویان در اجرای صحنه‌ای و برگزاری کنسرت های منظم در سرفصل‌های آموزشی قرار گرفته است.

کلاس موسیقی

همچنین آموزشگاه موسیقی نو برای علاقه مندان به تحصیل موسیقی دوره های آموزشی دیپلم موسیقی با ارائه مدرک معتبر برگزار می‌کند.

در ادامه با دپارتمان های مختلف آموزشگاه موسیقی نو آشنا خواهید شد :

خانه سنتور شیراز به مدیریت آقای پژمان سهامی (کارشناسی ارشد نوازندگی سنتوراز دانشگاه هنر تهران) تخصصی ترین مرکز آموزش سنتور در جنوب کشور می باشد . در خانه سنتور شیراز آموزش این ساز در چهار مرحله طبقه‌بندی شده است:

  1. دوره مقدماتی
  2. دوره ابتدایی
  3. دوره متوسطه
  4. دوره عالی

که هنرجو پس از اتمام دوره های فوق به نوازندگی این ساز و ردیف موسیقی ایرانی ،همچنین مباحث تئوریک و علمی موسیقی اشراف کامل خواهد داشت .

دپارتمان کودک و نوجوان آموزشگاه موسیقی نو

مدرسین آموزشگاه موسیقی نو

مدرسین دپارتمان موسیقی کودک

دپارتمانهای تخصصی آموزش ساز و آواز به کودکان و بزرگسالان

مدرسین دپارتمان گیتار

مدرسین دپارتمان تار و سه تار

مدرسین دپارتمان ویولن آموزشگاه موسیقی نو

دپارتمان پیانو

دپارتمان سازهای کوبه ای

دپارتمان سازهای بادی

دپارتمان آواز و تکنیک های صدا سازی

دپارتمان موسیقی قشقایی

به جهت تفاوتی که رشد شناختی و مغزی کودکان با بزرگسالان دارد ، بدیهی ست که شیوه های آموزش و یادگیری نیز در کودکان متفاوت است و این نکته ضرورت حضور مدرسین و مربیانِ متخصص در امر آموزش به کودک و نوجوان را دو چندان میکند. از این رو در آموزشگاه موسیقی نو مدرسین آموزش ساز تخصصی (سنتور، تار، سه تار، پیانو، ویلن، گیتار و …..) به کودکان، کتب آموزشی مورد استفاده و شیوه های تدریس متناسب با رده های سنی مختلف ارائه میگردد .

برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت now.music.academy مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس آموزشگاه موسیقی نو

شماره تماس: 09173027260
آدرس: شیراز، بلوارپاسداران (زرهی) ، نبش کوچه 58، آموزشگاه موسیقی نو

خروج از نسخه موبایل