آموزش کورل دراو در شیراز – دوره Corel Draw

آموزش کورل دراو در شیراز - دوره Corel Draw

در این صفحه از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات آدرس و تماس بهترین آموزشگاه های آموزش کورل دراو در شیراز را مشاهده می کنید. برای اطلاع از شهریه دوره Corel Draw و نحوه ثبت نام و سایر موارد تکمیلی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آموزش کورل دراو در شیراز
دوره Corel Draw

آموزش کورل دراو در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 حرفه آموزان شیراز، اول خیابان قصردشت، بین سینما سعدی و پارامونت 07132335997
2 موسسه فرهنگی هنری پارسیان شیراز، خیابان قصردشت، حد فاصل عفیف اباد و ولیعص 07136294154

هزینه آموزش نرم افزار Corel Draw در شیراز

برای پرداخت شهریه دوره های تخصصی کورل دراو، باید به چند مورد توجه داشته باشید به این دلیل که هزینه کلاس های خصوصی و عمومی این دوره متفاوت می باشد. به همین دلیل نمی توان مبلغ دقیقی برای این دوره مشخص نمود. برای اطلاع از هزینه دقیق به آموزشگاه های معتبر آموزش کورل دراو در شیراز که در جدول فوق معرفی نموده ایم تماس بگیرید.

ثبت نام دوره کورل دراو

شما می توانید در کلاس های آموزش کورل دراو  به صورت حضوری، خصوصی و یا آنلاین ثبت نام کنید. با ثبت نام در دوره تخصصی، نحوه طراحی لوگو و آرم و … را یاد میگیرید. برای شرکت در این دوره پیش نیازی وجود ندارد فقط کافی است کار با کامپیوتر را بلد باشید. جهت ثبت نام در کلاس Corel Draw در شیراز با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

مدرک دوره آموزش کورل

مدرک معتبر کورل دراو بعد از اتمام دوره آموزشی این نرم افزار ارائه می شود، به این صورت که آموزشگاه، شما را به سازمان فنی و حرفه ای معرفی کرده سپس در آزمون تخصصی دوره Corel Draw شرکت می کنید. با قبولی در این آزمون، مدرک قابل ترجمه رسمی فنی و حرفه ای مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه را دریافت می نمایید. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می باشد. از این مدرک می توانید به عنوان معرفی مهارت های خودتان و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی تان استفاده کنید.

آموزش کورل دراو در شیراز - دوره Corel Draw
کلاس کورل دراو Corel Draw در شیراز

کلاس آنلاین Corel Draw

برتامه کورل یک نرم افزار طراحی تبلیغاتی است و با آن طرح های مختلفی مثل آرم لوگو و… را میتوان طراحی کرد. از این رو برای یادگیری این نرم افزار، حتما نیازی به حضور در کلاس ندارید و می توانید در دوره های آنلاین و حتی آفلاین نیز شرکت کنید. برای آموزش کورل دراو در شیراز  به صورت آنلاین فقط کافی است به شماره های درج شده در لیست ابتدای صفحه تماس بگیرید و اطلاعات لازم جهت شرکت در کلاس های آنلاین کسب کنید.

سخن پایانی:

زمانی که می خواهید یک اثر هنر خلق کنید، می خواهید یک آرم یا لوگو طراحی کنید بهتر است که از تمام زاویا آن را بلد باشید. به همین دلیل ما در سایت آموزشگاه های ایران، بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه های جهت برگزاری دوره های آموزشی کورل دارو Corel Draw در شیراز را برای راحتی شما در جدولی در ابتدای این صفحه ثبت نموده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.